خرید جواهرات نقره

جواهرات و سنگ های قیمتی

خرید انگشتر نقره مردانه دست ساز


خرید جواهرات نقره

ا

تعیین کیفیت زیورآلات نقره

زیورآلات از جنس نقره استرلینگ با کد .۹۲۵ یا ۹۲۵ مهر می‌شوند که نشان می‌دهد در ساخت آنها از ۹۲٫۵ درصد نقره خالص استفاده شده است.

 هر مصنوعی که کمتر از این مقدار نقره در خود داشته باشد، نمی‌تواند رنگ طبیعی نقره را حفظ کند. اگر کد جواهرات نقره روی آنها حک نشده یا معلوم نیست، از فروشنده بپرسید از نقره چند درصد در ساخت محصول موردنظر شما استفاده شده است.

 پیش از پرداخت پول، حتما همه‌ی بخش‌های نقره را چک کنید و مطمئن شوید که ایراد، ترک، خوردگی یا شکستگی ندارد. اگر محصول موردنظرتان گوشواره، دستبند یا گردنبند است از سالم بودن قفل آن مطمئن شوید.

 

جواهرات نقره و ست کردن آنها با لباس

جواهرات نقره نیز همانند مصنوعات طلا در طرح‌های گوناگونی عرضه می‌شود. بنابراین بهتر است پیش از خرید حتما رنگ و طرح لباس‌های خود را مدنظر داشته باشید تا زیورآلاتی بخرید که با تیپ و استایلتان هم‌خوانی کامل دارد.

 اگر نقره را برای استفاده روزمره و به عنوان جواهرات دم‌دستی می‌خواهید استفاده کنید، بهتر است مدل‌های ساده و کلاسیک بخرید. به طور مثال، گردنبندهای زنجیری، گوشواره‌های حلقه‌ای یا دستبند النگویی. این مدل‌ها کمتر پیش می‌آید که به لباس یا مو گیر کنند و در نتیجه عمر و دوام بیشتری خواهند داشت.

 اگر می‌خواهید با جواهرات، به لباس‌های خود جلوه‌ی رنگی ببخشید، بهتر است سراغ زیورآلاتی بروید که سنگ‌های آنتیک و رنگی دارند. مثلا گردنبندهای آویز در هر اندازه‌ای که باشند، گزینه‌های خوبی بشمار می‌روند. همچنین می‌توانید از قطعه‌های سنگی زیبا که در میان پایه‌های نقره جا داده شده‌اند هم استفاده کنید.

 جواهرات نقره

راهنمای خرید جواهرات نقره

 

 

اگر بودجه شما اجازه می‌دهد، جواهراتی بخرید که قابلیت تغییر شکل دادن دارند. با داشتن این جواهرات می‌توانید چندین مدل نقره را با یک بار خرید کردن در اختیار داشته باشید.

 

به طور مثال، می‌توانید یک زنجیر نقره بخرید و برای آن چندین آویز گوناگون خریداری کنید. این آویزها می‌توانند در رنگ‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های گوناگون باشند. به این ترتیب این امکان را دارید تا با توجه به لباس و تیپتان، جواهرات نقره خود را عوض کنید.

 

یا مثلا می‌توانید چندین انگشتر باریک را همزمان با هم بدست کنید. یا یک رینگ نقره ساده را در کنار انگشتر نگین‌دار استفاده کنید. به این صورت چندین انگشتر در اختیار دارید که بنا بر موقعیت‌های مختلف می‌توانید از جلوه آنها بهره بگیرید.

 

دستبندهایی که زنجیر قفلی دارند، این امکان را به فرد می‌دهند تا آویزهای قفل‌دار متعدد و متنوعی را از هر کدام از حلقه‌های زنجیر آویزان کند. به این ترتیب شما با خرید آویزهای متنوع، علاوه بر داشتن یک دستبند ساده، می‌توانید مدل‌های متنوعی از دستبند برای خودتان بسازید.

 

با خرید زیورآلات تغییرپذیر شاید در ابتدا پول بیشتری هزینه کنید، اما این کار به صورت کلی برایتان مفیدتر است زیرا با یک تیر چند نشان زده‌اید.

 

گزینه‌های خرید زیورآلات نقره

زیورآلات و جواهرات نقره را می‌توانید از فروشگاه‌های معمولی، طلافروشی یا نقره‌فروشی خریداری کنید. اما حتما موقع خرید از فروشنده فاکتور خرید بگیرید تا علاوه بر آگاهی از وزن و ارزش و عیار نقره، برگه‌ای معتبر برای فروش یا تعویض آن در دست داشته باشید.

 اگر قصد خرید نقره از فروشگاه‌های آنلاین را دارید، حتما از قابل اعتماد بودن فروشگاه مطمئن شوید.

 

راهنمای نگهداری از جواهرات نقره

نقره ممکن است خیلی سریع سیاه و کدر شود. پس از پیدا کردن گزینه دلخواه و بعد از خرید، حتما یک تمیزکننده‌ی مناسب نقره هم بخرید تا همیشه آن را روشن و براق نگهدارید.

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 31

تاریخ انتشار: سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت: 18:26

برچسب ها : ,,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((جواهرات و سنگ های قیمتی)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف